Servicekoordinator

Servicekoordinator

Vi søger en servicekoordinator til at arbejde hos Wangerlund Kloakservice A/S. Som servicekoordinator vil du blive ansvarlig for at tage telefonen, oprette sager, koordinere med vores medarbejdere i marken og svare på e-mails. Du vil være en blæksprutte på kontoret, og vi forventer, at du har et stort overblik og kan arbejde med uforudsigelige planer, da de kan ændre sig mange gange i løbet af en dag. Vi forventer også, at du har gåpåmod og er i stand til at skrive og tale flydende dansk.

Selvom det er en fordel, er det ikke et krav, at du har en baggrund inden for regnskab eller er kontoruddannet. Det vigtigste er, at du har de nødvendige færdigheder til at udføre opgaverne.

Vi forventer, at du vil være til rådighed på telefon og computer i vores åbningstid. Du vil skulle oprette sager, sætte vores medarbejdere på opgaverne, hjælpe med KS-udførelse og klargøre fakturaer. Din arbejdsdag vil normalt starte kl. 8 i vores firma, men du kan også efter aftale arbejde hjemmefra.

Du er succesfuld i denne stilling, hvis du efter 3 måneder kan følge op på alt indkommet arbejde og henvendelser, at du tager telefonen og er til rådighed for vores kunder og medarbejdere i marken.

Krav til kandidat:

– Evnen til at have et stort overblik og arbejde med uforudsigelige planer

– Gåpåmod og evnen til at skrive og tale flydende dansk

– Erfaring med at arbejde med sager, koordinering og svare på e-mails

– God til at samarbejde med andre og have en positiv attitude

Nice-to-have kompetencer:

– En baggrund eller uddannelse inden for regnskab eller kontor.

Vi tilbyder:

– Et spændende og udfordrende job med mulighed for personlig og faglig udvikling

– Et stærkt team af erfarne kolleger

– Attraktiv løn- og ansættelsesvilkår

– Mulighed for at arbejde hjemmefra efter aftale

Hvis du er interesseret i stillingen og mener, at du har de rette kvalifikationer og erfaringer, så send os dit CV og en kort ansøgning. Du er også velkommen til at ringe til os hvis du har nogle spørgsmål til os eller stillingen.